20 Nisan 2014 Pazar

Merhaba Blog Dünyası!


Merhaba, benim adım Yiğit. Eskişehir'de yaşıyorum. Kitaplar ve diziler hayatım. Distopya aşığıyım. Benim hakkımda bilmeniz gerekenler bunlar diyebilirim. 

Ha, bir de şu var: Arkadaşım Alican'la birlikte bir blog işletiyorduk. Adı İki Fanboyun Günlüğü'ydü. Ancak blogları ayırma kararı aldık. O kendi işini fanboyungunluguu.blogspot.com'da devam ettiriyor. Ben de burada. O eski blogu devraldı. Bu yüzden takipçiler falan onda kaldı. Bu yüzden sağ taraftan benim takipçi kısmıma el atsanız fena olmaz hani.

Blog daha çok yeni. Gittikçe iyileşeceğini umuyorum. 

Ayrıca Kitap Kurtları Blog Turları'na katılıyorum! Daha yeni ve daha iyi olarak geri döneceğiz. Bizi bekleyin.

Takip edin. Okuyun. Arkadaşlarınızı çağırın. Bana yardım edin. Umarım eğleniriz!

Facebook sayfam: Okumak İçin Doğdum (Lütfen buradan da takip edin!)

2 yorum: